Excursie

Aan alle leden van Groei en Bloei Roden en omgeving.

Wij hebben een dag excursie voor jullie georganiseerd naar de omgeving van Sellingen, waar we o.a. heel veel bloeiende Helleborussen gaan zien.

Datum.   :   16 maart 2024
Vertrek.  :   Westeresch Roden, parkeerterrein Gamma.   :   9.00. Uur

Voor de Helleborussen gaan we naar Johan Bovee , Ter Apelerstraat 42, 9551 XK  te Sellingen, waar we verwelkomd worden met een kop koffie/ thee met wat lekkers erbij.

Nadat we de tuin van Johan Bovee hebben bekeken en zo mogelijk nog wat plantjes
gescoord hebben gaan we naar de tuin/kwekerij: Klein Flora Westerwolde van
Klaas Haak. De heer Haak heeft een kleine kwekerij, maar wel “aparte”  plantjes.
Die ook te koop zijn!!  De heer Haak woont : Lageweg 33, 9551 VM te Sellingen.

Na ook dit bekeken te hebben gaan we bij “Kopje Genieten” een hapje eten (een ieder op eigen kosten). Ook vegetarisch is hier mogelijk !!
Voor meer informatie kijk op hun website:  www.kopjegenieten.nl
Kopje genieten zit aan de Dennenweg 1A , 9551VJ te Sellingen.

Nadat we het één en ander genuttigd hebben gaan we nog naar The Stonefarm,
waar we ook nog een rondleiding krijgen.
The  Stonefarm is gelegen aan de Zijdstukkerweg 7, 9501 LB Stadskanaal.
Ook hier wordt ons nog een kop koffie/thee aangeboden met wat erbij, waarna we (hopelijk voldaan) weer terug naar Roden rijden.

De entree gelden worden door de vereniging betaald.

Opgave      :   Voor 10 maart  2024
Opgave bij :   s.p.rozeploeg(at)icloud.com   of tel.nr.  06-29290725  (na  19.00 uur)
Opgave      :   Of je bereid bent om te rijden?  en hoeveel mensen er bij jou in de auto kunnen  meerijden.
                       Benzinekosten  €0,25  per km en dit delen door het aantal inzittenden (incl. chauffeur).

Bestuur Groei en Bloei Roden en omgeving.