Welkom bij Groei & Bloei

Welkom bij Groei en Bloei afd. Roden en omstreken

Begint u nog maar net met bloemen en planten of bent u er al jaren mee bezig? Heeft u plezier in tuinieren en de natuur, praat u daar graag met anderen over of wilt u er wel eens wat meer over horen en lezen? Dan voelt u zich bij ons vast thuis. Wij hebben ongeveer 100 leden.

Wij bieden lezingen door deskundigen, bloemschik-cursussen, demonstraties, open-tuinen carrousel, excursies, een plantenruilbeurs en een plantjesdag. Ook zijn er twee tuinclubs waarvan de leden elkaars, en ook wel andermans, tuinen bezoeken .

Leden krijgen 4x per jaar de digitale afdelings Nieuwsbrief met informatie over onze activiteiten. En natuurlijk 11x per jaar het tijdschrift Groei & Bloei. Verken de website. Wilt u contact met de afdeling, klik dan rechtsboven op Contact.

Tuinlog

Veris-lente

2024 week 26 Laatste

AFSCHEID…